Followers

✿ beSty 4 eVer ✿


as'KOm . now i want to tell about my besTy freN . Firstly . nIk nurasmaa bahirah . secondly nurin 
zaty hanani . thirdly azziatUl anati .


DWONG SEKOLAH AT SEKOLAH AGAME ALULUM ADDINIAH . 
 . diowang semua tiggal at raub . hem ! aku sowang jer duduk dong . haha . tapi kitowang still fren . even jaoh sekali pon (cehxjauhmanepon) . hem .. nik pulak klaz sama nan aku . duduk pon cebelah meyebelah . die selalu buli aku . (taxkisahpon) haha .. even die jaht sama aku pon . aku ttap x mwa . hem! entah la nape .. haha . and nurin and anati pulak .. kelas ! amanah . kelas sebelah denagn klas aku jer .. hem !  walaupon klas cebelah . kitowang still jumpee ,. hehe .. and now ! kitewong dha naik form 2 .. skunk kitowang  sama2 .. hehe .. iaitu (2cidiQ) . hehe .. so senang la nk jumpe dha . x jauh2 mcm dulu .. hem ! aku ase tuh jela kodd kisah nye . hehe .. ade lagi . aku tambah .. kBoii . 


✿smpaidisinidulu

No comments:

Post a Comment